|
Kursy |
|
|
|
Licytuj |
|
|
|
Metodyk radzi |
|
|
Jaki kurs będzie najlepszy? Wybór rodzaju oraz intensywności kursu powinny być uzależnione od potrzeb indywidualnych danego kursanta. W przypadku osób, którym zależy na szybkich postępach, czy też na zdaniu konkretnego egzaminu, zajęcia powinny obejmować co najmniej 6 godzin lekcyjnych tygodniowo. Natomiast jeśli chodzi o podtrzymanie kontaktu z językiem, czy naukę od podstaw kurs powinien obejmować 2-4 godziny tygodniowo. |
|
Jaką szkołę wybrać? Przy wyborze szkoły językowej najważniejsza jest jej renoma, opinie studentów, a także kadra lektorska. Jeżeli szkoła specjalizuje się w kursach egzaminacyjnych, czy też posiada uprawnienia do przeprowadzania egzaminów międzynarodowych oznacza to, iż posiada zespół kadry o najwyższych kwalifikacjach. Dobrym wyznacznikiem poziomu szkoły jest też jej strona internetowa oraz system kwalifikacji na kursy, czyli jakość testów oraz sposób przydziału do grup. |
|
O metodach nauczania Obecnie wśród metod nauczania najlepiej sprawdza się metoda komunikacyjna, nastawiona na praktyczna umiejętność komunikowania się w środowisku anglojęzycznym. W metodzie tej wykorzystywane są materiały autentyczne, gry i zabawy komunikacyjne zapewniające szybkie postępy w nauce. |
|
Który język jest najpopularniejszy? Nadal najpopularniejszym językiem jest angielski, jednakże obserwujemy wzrost zainteresowania innymi językami tj.: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski , a także ostatnio język szwedzki. Wielu spośród kursantów TFLS jednocześnie uczęszczają na kursy języka angielskiego oraz inne obcego. |
|
|
|
Angielski Średniozaawansowany wyższy/ Poziom B2 Upper-Intermediate |
|
|
|
Informacje ogólne:
- wprowadzenie szerokiego zakresu słownictwa oraz struktur gramatycznych umożliwiających komunikację w środowisku obcojęzycznym
- przełamanie bariery komunikacyjnej poprzez różnorodne ćwiczenia typu: w parach, grupach, rozwiązywanie problemów, odgrywanie scenek rodzajowych
- ćwiczenie rozumienia języka mówionego w jego różnych odmianach
- ćwiczenie umiejętności płynnego wykorzystania struktur
leksykalnych i gramatycznych w dość szerokim zakresie sytuacji codziennych i zawodowych
- rozwijanie umiejętności wygłaszania opinii, brania udziału w dyskusji, rozumienia i pisania dłuższych tekstów.
zobacz ofertę kursów
|
|
Liczba godzin: (1 godz. = 45min.)
|
Angielski 50h + 30h* Semestr Standard
Angielski 100h + 60h* - kurs całoroczny
Angielski 56h + 60h* - Semestr Premium
Angielski 112h + 60h* - kurs całoroczny |
|
Ceny grupy 9 - 12 osób: Ceny grupy 4 - 9 osób: |
od 599 zł
Raty
od 795 zł
Raty
|
|
* ilość bezpłatnych konwersacji + kurs drugiego języka gratis! (na warunkach oferty dostępnej na www.tfls.com.p) |
|
|
|
|
|
Ramowy program kursu |
Struktury gramatyczne
- Tworzenie pytań. Opisywanie uczuć i odczuć.
- Przymiotniki-ing/-ed.
- Czasy teraźniejsze - powtórzenie.
- Stopniowanie przymiotników.
- Czasy przeszłe narracyjne.
- Mowa zależna i niezależna.
- Słowotwórstwo.
- Czas Present Perfect.
- Konstrukcje used to/ would.
- Czasowniki modalne w czasie teraźniejszym.
- Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne.
- Formy czasu przeszłego.
- Czasowniki modalne w czasie przeszłym - dedukowanie, krytykowanie.
- Przedimki "a" i "the".
- Wyrażenie obowiązku: have to, must, need.
- Zdania warunkowe.
- Wyrażanie przypuszczeń, stawianie hipotez.
- Strona bierna i czynna. Czasowniki frazowe (Phrasal)
|
|
Zakres tematyki : mówienie / słuchanie / czytanie / pisanie
- środki transportu. Opisywanie podróży.
- Praca i czas wolny - powtórzenie struktur leksykalnych.
- Opisywanie wyglądu zewnętrznego i cech charakteru.
- Nauka i technologia - rozwój współczesnego świata.
- Szkoła, wykształcenie i nauczanie.
- Przedstawienie opinii.
- Dawanie rad, rozwiązywanie problemów.
- Rozrywka, spędzanie czasu wolnego.
- Moda i ubrania.
- Zdrowie i części ciała człowieka.
- Jedzenie - restauracje i gotowanie.
- Zakupy i pieniądze.
- Zjawiska pogodowe i klęski naturalne.
- Media - telewizja, radio i prasa.
- Opisywanie miejsc (okolicy).
- Globalizacja - zdobywanie i wchodzenie na rynek.
- Rozmowy telefoniczne.
|
|
|
Podręczniki
- Cambridge – Face2face Upper-intermediate Student’s Book
- Cambridge – Face2face Upper-intermediate Workbook
- English Grammar in Use – Intermediate , R Murphy
- English Vocabulary in Use—Upper-intermediate, M. McCarthy
- Advanced Vocabulary Games- J.Hadfield
- Advanced Communication Games – J. Hadfield
- materiały dodatkowe: fragmenty artykułów obcojęzycznej prasy, literatura, wycinki z magazynów, kasety audio oraz video
|
|
|
|
|
|
Referencje |
|
Jako aplikanci sądowi uczestniczyliśmy w dwusemestralnym kursie English for Law na poziomie upper intermediate zorganizowanym przez szkołę językową Testing & Foreign Language Services. Przedmiot tego kursu stanowiło specjalistyczne słownictwo z zakresu prawa karnego i cywilnego, a także zagadnień ustrojowych. Prowadzony był on przez lektora, którego cechował duży stopień profesjonalizmu i merytorycznego przygotowania do nauki prawniczego języka angielskiego. Kurs English for Law spełnił nasze oczekiwania i całym przekonaniem możemy polecić TFLS jako szkołę prowadzącą dobrze zorganizowane kursy językowe dla prawników. Marta Kożuchowska, Patrycja Mączyńska, Paweł Dudkiewicz, Marcin Polakowski | | Cenimy sobie wysoki profesjonalizm TFLS i liczymy na kontynuację współpracy wykorzystując coraz to nowsze możliwości, które oferuje nam TFLS wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszej firmy. Bogata oferta TFLS, zarówno pod względem merytorycznym jak i cenowym, jest dla nas optymalnym rozwiązaniem. Leszek Smęt, ORACLE Polska Sp. z o.o. | | Współpraca ze szkołą TFLS przez cały okres projektu układała się wzorcowo, a proces szkolenia zakończył się widoczną poprawą znajomości języka u osób biorących udział w projekcie, co potwierdza profesjonalizm firmy oraz jej pracowników. Renata Matuszewska, EMSUR Polska Sp. z o.o. | | Firma Pearson Education Polska reprezentująca najstarsze na świecie prywatne wydawnictwo publikujące materiały do nauki języka angielskiego – LONGMAN, pragnie wyrazić swoje największe uznanie dla współpracy ze Szkołą Języków Obcych TFLS - Testing and Foreign Language Services w Warszawie.
Szczególnie chcielibyśmy podkreślić wkład jaki doświadczeni lektorzy szkoły wnieśli do publikowanych przez nas materiałów, które obecnie wykorzystywane są przez uczniów na całym świecie. Nieocenione komentarze oraz udział w pilotowaniu przygotowywanych materiałów, których podjęli się pracownicy szkoły pozwoliły nam na wydanie najwyższej klasy podręczników i słowników. Artur Graboś, Pearson Education Polska | | Kursy dopasowane są do naszych potrzeb, a firma szybko reaguje na sugestie dopasowując się do naszych wymagań. Lektorzy posiadają wysokie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, a przede wszystkim są niezwykle sumienni i zawsze przygotowani do zajęć. Małgorzata Wiśniewska-Janus, HRK S.A. |
|
|
Słownik e-DICT |
|
|
|
Infolinia |
|
|
|