Szkoła Języków Obcych

Niedziela 22 grudnia 2024

PracaAngielski on-lineDla lektorw
O szkoleKursySzkolenia dla firmEgzaminyCennikTesty kwalifikacyjne

Menu

Kursy językowe - organizacja

Kurs Języka Angielskiego/ General English

Kurs Konwersacyjny Angielski/ Conversational English

Angielski dla młodzieży 11- 15 lat
Egzamin 8-klasisty z angielskiego
Angielski dla Licealistów
English Grammar & Vocabulary In Action - kurs gramatyczny powtórkowy: B1, B2, C1

Kursy językowe ogólne - wstęp
Przygotowanie do egzaminów z języka angielskiego

Kurs FCE - B2 First
Kurs CAE - C1 Advanced

Kurs CPE - C2 Proficiency

IELTS - kurs egzaminacyjny

TOEFL - kurs egzaminacyjny

Matura z Języka Angielskiego
Egzaminu B2 z języka angielskiego na studiach - kurs przygotowawczy
TOLES/ Angielski dla Prawnikówy

GMAT

Angielski - kursy specjalistyczne

Business English

Legal English/ Angielski dla Prawników

Niemiecki

Hiszpański

Włoski

Francuski

Szwedzki

Polish for Foreigners/ Polski dla Obcokrajowców
Bezpłatny kurs konwersacyjny

Darmowy Kurs Drugiego Języka

Terminy i miejsca zajęć
Lekcja próbna gratis!

Testy kwalifikacyjne

Zapisy - jak to zrobić?

Kontakt

Wpłaty: rachunek bankowy

Licytuj

Metodyk radzi

Jaki kurs będzie najlepszy?

Wybór rodzaju oraz intensywności kursu powinny być uzależnione od potrzeb indywidualnych danego kursanta. W przypadku osób, którym zależy na szybkich postępach, czy też na zdaniu konkretnego egzaminu, zajęcia powinny obejmować co najmniej 6 godzin lekcyjnych tygodniowo. Natomiast jeśli chodzi o podtrzymanie kontaktu z językiem, czy naukę od podstaw kurs powinien obejmować 2-4 godziny tygodniowo.

Jaką szkołę wybrać?

Przy wyborze szkoły językowej najważniejsza jest jej renoma, opinie studentów, a także kadra lektorska. Jeżeli szkoła specjalizuje się w kursach egzaminacyjnych, czy też posiada uprawnienia do przeprowadzania egzaminów międzynarodowych oznacza to, iż posiada zespół kadry o najwyższych kwalifikacjach. Dobrym wyznacznikiem poziomu szkoły jest też jej strona internetowa oraz system kwalifikacji na kursy, czyli jakość testów oraz sposób przydziału do grup.

O metodach nauczania

Obecnie wśród metod nauczania najlepiej sprawdza się metoda komunikacyjna, nastawiona na praktyczna umiejętność komunikowania się w środowisku anglojęzycznym. W metodzie tej wykorzystywane są materiały autentyczne, gry i zabawy komunikacyjne zapewniające szybkie postępy w nauce.

Który język jest najpopularniejszy?

Nadal najpopularniejszym językiem jest angielski, jednakże obserwujemy wzrost zainteresowania innymi językami tj.: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski , a także ostatnio język szwedzki. Wielu spośród kursantów TFLS jednocześnie uczęszczają na kursy języka angielskiego oraz inne obcego.

Przygotowanie egzaminu B2 z jęz. angielskiego na uczelni

Kurs do egzaminu na poziomie B2 na studiach

Celem kursu przygotowawczego do egzaminu B2 z języka angielskiego na uczelni jest usystematyzowanie gramatyki oraz słownictwa, zapoznanie ze strukturą i wymogami egzaminów kończących  lektoraty na uczelniach wyższych  na poziomie B1-B2. Aby zwiększyć efektywność szkolenia oprócz podręczników bazowych wykorzystywane są autentyczne materiały egzaminacyjne. W programie kursu przewidziano dwa egzaminy próbne-„mock exams”, które pozwalają kandydatom zredukować stres przed właściwym egzaminem, a także wyeliminować słabe punkty, oraz wybrać odpowiednią strategię.

Kurs jednosemestralny:

Ilość godzin
: 56h + 30h bezpłatnych konwersacji z native speakers 

Cena w grupie 4 - 9 osób:
- 2199 zł stacjonarny lub 5 rat po 445 zł
- 1999 zł on-line lub 5 rat po 399 zł

 

  • Dni zajęć:
    pon. i śr., 
    wt. i czw.,

    lub
    soboty.

  • Intensywność zajęć w tygodniu:
    2 x 2 godz. lekcyjne
    2 x 3 godz. lekcyjne

    Intensywność zajęć w
    weekendy:


    1 x 4 godz. lekcyjne (soboty)


  • Godziny zajęć:

    w tygodniu: od 16.30, 18.10, 19,45


    w soboty: od 10.00

  • Miejsce zajęć:

    Warszawa Śródmieście (blisko metra).
    Zobacz lokalizacje
    .


1 godz. = 45 minut

 

* Ilość godzin bezpłatnego kursu konwersacyjnego oraz darmowego kursu drugiego  języka jest określona dla każdego kursu w cenniku

Cele kursu przygotowującego do egzaminu B2

  • zebranie i uzupełnienie wiedzy z zakresu gramatyki
  • zapoznanie ze strukturą egzaminu, typami pytań , technikami egzaminacyjnymi.,
  • rozwinięcie umiejętności płynnego wykorzystania dość szerokiego zakresu\struktur gramatycznych i leksykalnych,
  • komunikowanie się w różnorodnych sytuacjach życia codziennego,
  • wychwytywanie głównych i mniej ważnych punktów wypowiedzi ustnych i pisemnych, jak również informacji szczegółowych
  • pisaniee różnych typów tekstów argumentujących, opisujących czy relacjonujących przebieg zdarzeń

Przykładowy program kursu

Program kursu przygotowującego do zaliczenia lektoratu z języka angielskiego (poziom B2)

Czas trwania kursu: 80 godzin lekcyjnych (40 spotkań po 2 godziny)

Forma zajęć:

  • Zajęcia grupowe (max. 15 osób)
  • Platforma e-learningowa do samodzielnej pracy

Cele kursu:

  1. Przygotowanie studentów do zaliczenia egzaminu lektoratowego na poziomie B2 na uczelni.
  2. Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych potrzebnych w akademickim i zawodowym kontekście.
  3. Doskonalenie kluczowych umiejętności językowych: rozumienia ze słuchu, czytania, pisania oraz mówienia.
  4. Powtórzenie i usystematyzowanie najważniejszych zagadnień gramatycznych.

Zakres tematyczny kursu:

1. Słownictwo i gramatyka:

  • Rozszerzanie zasobu słownictwa akademickiego oraz zawodowego.
  • Powtórzenie gramatyki: czasy przeszłe i przyszłe, mowa zależna, okresy warunkowe, zdania względne.
  • Kolokacje, frazale, idiomy.
  • Praca nad poprawną wymową i intonacją.

2. Rozumienie tekstu czytanego:

  • Praca z tekstami akademickimi, raportami i artykułami naukowymi.
  • Czytanie ze zrozumieniem: wyszukiwanie głównych informacji, wnioskowanie, rozumienie intencji autora.
  • Praktyka na autentycznych materiałach z testów lektoratowych.

3. Rozumienie ze słuchu:

  • Słuchanie wykładów, wywiadów, i prezentacji akademickich.
  • Rozumienie różnych akcentów i stylów mówienia.
  • Praca na materiałach autentycznych, takich jak podcasty i nagrania z egzaminów.

4. Pisanie:

  • Tworzenie prac pisemnych typowych dla egzaminów lektoratowych: eseje, raporty, streszczenia.
  • Nauka argumentowania w formie pisemnej: jasna struktura tekstu, logiczne rozwijanie myśli.
  • Pisanie z uwzględnieniem poprawności gramatycznej i odpowiedniego stylu.

5. Mówienie i interakcje:

  • Ćwiczenie wypowiedzi ustnych: opisywanie, wyrażanie opinii, argumentowanie.
  • Przygotowanie do egzaminu ustnego: krótka prezentacja, odpowiedzi na pytania egzaminatora.
  • Dyskusje grupowe, symulacje egzaminacyjne.

Metody pracy:

  • Ćwiczenia z podręcznika dostosowanego do poziomu B2 (np. „English File B2” lub „Objective First”).
  • Regularne testy sprawdzające postępy.
  • Praca z materiałami autentycznymi – artykuły, wykłady, nagrania.
  • Testy próbne i symulacje egzaminu ustnego i pisemnego.

Ocena i zaliczenie kursu:

  • Testy okresowe (słuchanie, czytanie, pisanie, mówienie) – 40%
  • Zadania domowe (eseje, raporty) – 20%
  • Egzamin próbny – 40%

Materiały dydaktyczne:

  • Podręcznik do poziomu B2 (np. „English File B2”, „Objective First”).
  • Teksty akademickie i artykuły z prasy anglojęzycznej.
  • Platformy online (np. Cambridge English, Oxford Learn).

Harmonogram zajęć (przykładowy):

Tydzień Tematyka zajęć
1-2 Wprowadzenie do kursu, powtórzenie podstaw gramatyki i słownictwa
3-4 Czytanie tekstów akademickich, rozumienie ze słuchu
5-6 Pisanie raportów i esejów, analiza błędów
7-8 Ćwiczenia ustne: prezentacje i dyskusje
9-10 Praca z materiałami egzaminacyjnymi, przygotowanie do części pisemnej
11-12 Test próbny (pisemny i ustny)
13-14 Konsultacje indywidualne, analiza wyników
15-16 Praca nad poprawą słabych stron: gramatyka, słownictwo, mówienie
17-18 Test końcowy próbny
19-20 Omówienie wyników i przygotowanie do egzaminu na uczelni

Uwagi końcowe:

Kurs przygotowuje studentów do egzaminu lektoratowego na poziomie B2, koncentrując się na typowych zadaniach egzaminacyjnych. Dodatkowe materiały i konsultacje mają pomóc studentom w zidentyfikowaniu i poprawie słabszych stron, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki na egzaminie.

Zakres programowy kursu B2

Struktury gramatyczne
  • Tworzenie pytań
  • Opisywanie uczuć i odczuć
  • Przymiotniki ing/-ed.
  • Czasy teraźniejsze - powtórzenie.
  • Stopniowanie przymiotników.
  • Czasy przeszłe narracyjne.
  • Mowa zależna i niezależna.
  • Słowotwórstwo.
  • Czas Present Perfect.
  • Konstrukcje used to/ would.
  • Czasowniki modalne w czasie teraźniejszym.
  • Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne.
  • Formy czasu przeszłego.
  • Czasowniki modalne w czasie przeszłym - dedukowanie,krytykowanie.
  • Przedimki "a" i "the".
  • Wyrażenie obowiązku: have to, must, need.
  • Zdania warunkowe.
  • Wyrażanie przypuszczeń, stawianie hipotez.
  • Strona bierna i czynna.
    Czasowniki frazowe (Phrasal verbs )

Zakres tematyki: mówienie/słuchanie/czytanie/pisanie

  • Środki transportu. Opisywanie podróży.
  • Praca i czas wolny - powtórzenie struktur leksykalnych.
  • Sport
  • Opisywanie wyglądu zewnętrznego i cech charakteru.
  • Nauka i technologia - rozwój współczesnego świata.
  • Relacje międzyludzkie: miłość, małżeństwo, rodzina
  • Edukacja: szkoła, wykształcenie i nauczanie.
  • Przedstawienie opinii.
  • Dawanie rad, rozwiązywanie problemów.
  • Rozrywka, spędzanie czasu wolnego.
  • Moda i ubrania.
  • Zdrowie i części ciała człowieka.
  • Jedzenie - restauracje i gotowanie.
  • Zakupy i pieniądze.
  • Zjawiska pogodowe i klęski naturalne.
  • Media - telewizja, radio i prasa.
  • Opisywanie miejsc (okolicy).
  • Fauna i flora.
  • Różnice pomiędzy językiem mówionym a pisanym

 

Materiały dydaktyczne

  • Macmillan - Ready for FCE
  • Pearson – FCE Expert
  • Materiały egzaminacyjne

Referencje

Jako aplikanci sądowi uczestniczyliśmy w dwusemestralnym kursie English for Law na poziomie upper intermediate zorganizowanym przez szkołę językową Testing & Foreign Language Services. Przedmiot tego kursu stanowiło specjalistyczne słownictwo z zakresu prawa karnego i cywilnego, a także zagadnień ustrojowych. Prowadzony był on przez lektora, którego cechował duży stopień profesjonalizmu i merytorycznego przygotowania do nauki prawniczego języka angielskiego. Kurs English for Law spełnił nasze oczekiwania i całym przekonaniem możemy polecić TFLS jako szkołę prowadzącą dobrze zorganizowane kursy językowe dla prawników.

Marta Kożuchowska, Patrycja Mączyńska, Paweł Dudkiewicz, Marcin Polakowski

Cenimy sobie wysoki profesjonalizm TFLS i liczymy na kontynuację współpracy wykorzystując coraz to nowsze możliwości, które oferuje nam TFLS wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszej firmy. Bogata oferta TFLS, zarówno pod względem merytorycznym jak i cenowym, jest dla nas optymalnym rozwiązaniem.

Leszek Smęt, ORACLE Polska Sp. z o.o.

Współpraca ze szkołą TFLS przez cały okres projektu układała się wzorcowo, a proces szkolenia zakończył się widoczną poprawą znajomości języka u osób biorących udział w projekcie, co potwierdza profesjonalizm firmy oraz jej pracowników.

Renata Matuszewska, EMSUR Polska Sp. z o.o.

Firma Pearson Education Polska reprezentująca najstarsze na świecie prywatne wydawnictwo publikujące materiały do nauki języka angielskiego – LONGMAN, pragnie wyrazić swoje największe uznanie dla współpracy ze Szkołą Języków Obcych TFLS - Testing and Foreign Language Services w Warszawie. Szczególnie chcielibyśmy podkreślić wkład jaki doświadczeni lektorzy szkoły wnieśli do publikowanych przez nas materiałów, które obecnie wykorzystywane są przez uczniów na całym świecie. Nieocenione komentarze oraz udział w pilotowaniu przygotowywanych materiałów, których podjęli się pracownicy szkoły pozwoliły nam na wydanie najwyższej klasy podręczników i słowników.

Artur Graboś, Pearson Education Polska

Kursy dopasowane są do naszych potrzeb, a firma szybko reaguje na sugestie dopasowując się do naszych wymagań. Lektorzy posiadają wysokie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, a przede wszystkim są niezwykle sumienni i zawsze przygotowani do zajęć.

Małgorzata Wiśniewska-Janus, HRK S.A.

Słownik e-DICT

Wpisz słowo (wyrażenie) polskie lub angielskie

słowo:

Infolinia

Rejestracja na egzamin

zapisz się na egzamin

zapisz się na egzamin

zapisz się na egzamin

zapisz się na egzamin

Certyfikaty jakości


Szkoła Językowa Warszawa
Szkoła Angielskiego Warszawa
Kurs języka angielskiego Warszawa




O szkole | Lektorzy | Szkolenia dla firm | Egzaminy | Cennik | Testy kwalifikacyjne | Kursy | Zapisy / Rejestracja | Praca | Angielski on-line | Dla lektor w


© Prawa autorskie 2002-2006 TFLS. Wszelkie prawa zastrze one

INFORMACJA DOTYCZ CA PLIK W COOKIES:
Informujemy, i w celu optymalizacji tre ci dost pnych w naszym serwisie www.tfls.com.pl, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb ka dego u ytkownika, jak r wnie dla cel w statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomoc plik w cookies na urz dzeniach ko cowych u ytkownik w. Pliki cookies u ytkownik mo e kontrolowa za pomoc ustawie swojej przegl darki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawie przegl darki internetowej oznacza, i u ytkownik akceptuje zasady stosowania plik w cookies, opisane tutaj
[ Nie pokazuj wi cej tego powiadomienia ].