|
Menu |
|
|
|
Licytuj |
|
|
|
Metodyk radzi |
|
|
Jaki kurs będzie najlepszy? Wybór rodzaju oraz intensywności kursu powinny być uzależnione od potrzeb indywidualnych danego kursanta. W przypadku osób, którym zależy na szybkich postępach, czy też na zdaniu konkretnego egzaminu, zajęcia powinny obejmować co najmniej 6 godzin lekcyjnych tygodniowo. Natomiast jeśli chodzi o podtrzymanie kontaktu z językiem, czy naukę od podstaw kurs powinien obejmować 2-4 godziny tygodniowo. |
|
Jaką szkołę wybrać? Przy wyborze szkoły językowej najważniejsza jest jej renoma, opinie studentów, a także kadra lektorska. Jeżeli szkoła specjalizuje się w kursach egzaminacyjnych, czy też posiada uprawnienia do przeprowadzania egzaminów międzynarodowych oznacza to, iż posiada zespół kadry o najwyższych kwalifikacjach. Dobrym wyznacznikiem poziomu szkoły jest też jej strona internetowa oraz system kwalifikacji na kursy, czyli jakość testów oraz sposób przydziału do grup. |
|
O metodach nauczania Obecnie wśród metod nauczania najlepiej sprawdza się metoda komunikacyjna, nastawiona na praktyczna umiejętność komunikowania się w środowisku anglojęzycznym. W metodzie tej wykorzystywane są materiały autentyczne, gry i zabawy komunikacyjne zapewniające szybkie postępy w nauce. |
|
Który język jest najpopularniejszy? Nadal najpopularniejszym językiem jest angielski, jednakże obserwujemy wzrost zainteresowania innymi językami tj.: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski , a także ostatnio język szwedzki. Wielu spośród kursantów TFLS jednocześnie uczęszczają na kursy języka angielskiego oraz inne obcego. |
|
|
|
Kursy językowe - ogólne |
Uwaga: TFLS posiada Akredytację MEiN na prowadzenie kursów językowych
Kursy językowe ogólne organizowane są na 12 semestrach (które obejmują 5 poziomów zaawansowania: A1, A2, B1, B2, C1, C2) z języków:
angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego, szwedzkiego
Kursy ogólne nastawione są na wszechstronny rozwój wszystkich sprawności językowych tj: pisania, mówienia, słuchania, czytania,niezbędnych do porozumiewania się w języku obcym we wszystkich sytuacjach codziennych i zawodowych. Podczas zajęć wykorzystywane są różnorodne metody i techniki nauczania ze szczególnym naciskiem na komunikację.
Semestr nauki na kursie ogólnym realizowany jest:
- w trakcie roku szkolnego w systemie:
STANDARD - 50 godz. lub
PREMIUM - 60 godz.
i trwa od 3,5 do 4 miesięcy w zależności od wybranej intensywności zajęć.
Do każdego semestru w ramach promocji przysługuje 30 godz.* konwersacji z native speakers, a przy zapisie na 2 semestry (na cały rok) aż 60 godz. konwersacji z native speakers oraz darmowy kurs drugiego języka dla początkujących.
- na kursach wakacyjnych(czerwiec - wrzesień) w trakcie 1 lub 2 miesięcy na kursach 50 godzinnych;
w ofercie wakacyjnej są również dostępne dwutygodniowe kursy 24 godzinne - nie realizują one jednak pełnego semestru nauki.
Aby zrealizować program danego poziomu nauki i uzyskać zaświadczenie oraz certyfikat należy ukończyć 2 semestry.
Na zakończenie każdego semestru nauki organizowany jest egzamin wewnętrzny, na podstawie którego wystawiany jest raport semestralny, a po ukończeniu 2 semestrów raport końcowy, certyfikat ukończenia danego poziomu oraz zaświadczenie MEN - Ministerstwa Edukacji Narodowej.
* ilość lekcji nieobowiązkowych bezpłatnych konwersacji oraz kursu drugiego języka dla początkujących na zasadach oferty dostępnej w biurze TFLS.
|
Celem kursów ogólnych jest:
- wprowadzenie szerokiego zakresu słownictwa oraz struktur gramatycznych umożliwiających komunikację w środowisku obcojęzycznym
- przełamanie bariery komunikacyjnej poprzez różnorodne ćwiczenia typu: w parach, grupach, rozwiązywanie problemów, odgrywanie scenek rodzajowych
- ćwiczenie rozumienia języka mówionego w jego różnych odmianach
- ćwiczenie umiejętności płynnego wykorzystania struktur leksykalnych i gramatycznych w dość szerokim zakresie sytuacji codziennych i zawodowych,
- rozwijanie umiejętności wygłaszania opinii, brania udziału w dyskusji, rozumienia i pisania dłuższych tekstów.
Podręczniki:
- w zależności od języka
- materiały dodatkowe: artykuły prasowe, literatura, nagrania audio, DVD, video
|
|
|
|
|
|
Referencje |
|
Jako aplikanci sądowi uczestniczyliśmy w dwusemestralnym kursie English for Law na poziomie upper intermediate zorganizowanym przez szkołę językową Testing & Foreign Language Services. Przedmiot tego kursu stanowiło specjalistyczne słownictwo z zakresu prawa karnego i cywilnego, a także zagadnień ustrojowych. Prowadzony był on przez lektora, którego cechował duży stopień profesjonalizmu i merytorycznego przygotowania do nauki prawniczego języka angielskiego. Kurs English for Law spełnił nasze oczekiwania i całym przekonaniem możemy polecić TFLS jako szkołę prowadzącą dobrze zorganizowane kursy językowe dla prawników. Marta Kożuchowska, Patrycja Mączyńska, Paweł Dudkiewicz, Marcin Polakowski | | Cenimy sobie wysoki profesjonalizm TFLS i liczymy na kontynuację współpracy wykorzystując coraz to nowsze możliwości, które oferuje nam TFLS wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszej firmy. Bogata oferta TFLS, zarówno pod względem merytorycznym jak i cenowym, jest dla nas optymalnym rozwiązaniem. Leszek Smęt, ORACLE Polska Sp. z o.o. | | Współpraca ze szkołą TFLS przez cały okres projektu układała się wzorcowo, a proces szkolenia zakończył się widoczną poprawą znajomości języka u osób biorących udział w projekcie, co potwierdza profesjonalizm firmy oraz jej pracowników. Renata Matuszewska, EMSUR Polska Sp. z o.o. | | Firma Pearson Education Polska reprezentująca najstarsze na świecie prywatne wydawnictwo publikujące materiały do nauki języka angielskiego – LONGMAN, pragnie wyrazić swoje największe uznanie dla współpracy ze Szkołą Języków Obcych TFLS - Testing and Foreign Language Services w Warszawie.
Szczególnie chcielibyśmy podkreślić wkład jaki doświadczeni lektorzy szkoły wnieśli do publikowanych przez nas materiałów, które obecnie wykorzystywane są przez uczniów na całym świecie. Nieocenione komentarze oraz udział w pilotowaniu przygotowywanych materiałów, których podjęli się pracownicy szkoły pozwoliły nam na wydanie najwyższej klasy podręczników i słowników. Artur Graboś, Pearson Education Polska | | Kursy dopasowane są do naszych potrzeb, a firma szybko reaguje na sugestie dopasowując się do naszych wymagań. Lektorzy posiadają wysokie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, a przede wszystkim są niezwykle sumienni i zawsze przygotowani do zajęć. Małgorzata Wiśniewska-Janus, HRK S.A. |
|
|
Słownik e-DICT |
|
|
|
Infolinia |
|
|
|