|
Menu |
|
|
|
Licytuj |
|
|
|
Aktualności |
|
2024-12-16
PRACA dla LEKTORÓW JĘZYKA ANGIELSKIEGO Zatrudnimy lektorów języka angielskiego do prowadzenia kursów grupowych oraz indywidualnych. Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie cv na adres biuro@tfls.com.pl. więcej |
|
2024-12-14
English NATIVE SPEAKERS needed! We are looking for native speakers of English to conduct classes at our school and in companies.
We offer attractive salary, interesting materials and cooperation with school which has been existing in Warsaw for 30 years.
If you are interested, please send your CV - biuro@tfls.com.pl . więcej |
|
|
|
Skala ocen |
|
Ilość punktów |
Poziom |
Common reference levels |
Opis: |
0-5
6-10
|
1
elementare I
2
|
poziom podstawowy
|
świadczy o znajomości pojedynczych słów, wyrażeń oraz gramatyki w zakresie najbardziej podstawowym, umiejętności tworzenia prostych zdań, przedstawienia się ,odpowiedzi na proste pytania, wykonywania prostych poleceń, biernego rozumienia oraz pisania prostych tekstów, wypełniania formularzy i druków z danymi osobowymi itp. |
A1
BREAKTHROUGH
|
11 - 20
21 - 30
|
3
elementare II
4
|
A2
WAYSTAGE
|
świadczy o znajomości podstawowego zakresu struktur leksykalnych i gramatycznych, umiejętności formułowania krótkich wypowiedzi na tematy codzienne, umiejętności prostej wymiany informacji ,rozumienia i tworzenia krótkich tekstów , brania udziału w rutynowych rozmowach na znane tematy. |
31 - 40
41 - 50
|
5
intermedio I
(CILS Uno)
6
|
poziom samodzielności
|
świadczy o znajomości struktur gramatycznych i leksykalnych na poziomie średnio zaawansowanym, umiejętności dość płynnego komunikowania się w sytuacjach codziennych i zawodowych, rozumienia dłuższych tekstów i wypowiedzi związanymi z np. rodziną, zainteresowaniami, pracą, podróżami, zdarzeniami bieżącymi. |
B1
THRESHOLD
|
51 - 60
61 - 70
|
7
intermedio II
(CILS Due)
8
|
B2
VANTAGE
|
świadczy o znajomości słownictwa i struktur gramatycznych umożliwiających płynną komunikację w szerokim zakresie sytuacji codziennych i zawodowych: umiejętności płynnego wygłaszania opinii, brania czynnego udziału w dyskusji , argumentowania, formułowania przejrzystych, rozbudowanych wypowiedzi, rozumienia i pisania dłuższych tekstów . |
71 - 80
81 - 90
|
9
avanzato
(CILS Tre)
10
|
poziom biegłości
|
świadczy o dobrej znajomości szerokiego zasobu leksykalnego i struktur gramatycznych , o pełnej komunikatywności w mowie i piśmie w większości sytuacji codziennych i zawodowych: umiejętności redagowania tekstów, wygłaszania opinii, referatów, prezentacji |
C1
EFFECTIVE
OPERATIONAL
PROFICIENCY
|
91 - 95
96 - 100
|
11
superiore
(CILS Quatro)
12
|
C2
MASTERY
|
świadczy o dobrej znajomości skomplikowanych struktur leksykalnych i gramatycznych na poziomie zbliżonym do rodowitego użytkownika języka, o pełnej komunikatywności w mowie i piśmie: umiejętności czytania oraz redagowania złożonych tekstów, wygłaszania opinii, referatów, prowadzenia prezentacji |
|
|
|
Metodyk radzi |
|
|
Jaki kurs będzie najlepszy? Wybór rodzaju oraz intensywności kursu powinny być uzależnione od potrzeb indywidualnych danego kursanta. W przypadku osób, którym zależy na szybkich postępach, czy też na zdaniu konkretnego egzaminu, zajęcia powinny obejmować co najmniej 6 godzin lekcyjnych tygodniowo. Natomiast jeśli chodzi o podtrzymanie kontaktu z językiem, czy naukę od podstaw kurs powinien obejmować 2-4 godziny tygodniowo. |
|
Jaką szkołę wybrać? Przy wyborze szkoły językowej najważniejsza jest jej renoma, opinie studentów, a także kadra lektorska. Jeżeli szkoła specjalizuje się w kursach egzaminacyjnych, czy też posiada uprawnienia do przeprowadzania egzaminów międzynarodowych oznacza to, iż posiada zespół kadry o najwyższych kwalifikacjach. Dobrym wyznacznikiem poziomu szkoły jest też jej strona internetowa oraz system kwalifikacji na kursy, czyli jakość testów oraz sposób przydziału do grup. |
|
O metodach nauczania Obecnie wśród metod nauczania najlepiej sprawdza się metoda komunikacyjna, nastawiona na praktyczna umiejętność komunikowania się w środowisku anglojęzycznym. W metodzie tej wykorzystywane są materiały autentyczne, gry i zabawy komunikacyjne zapewniające szybkie postępy w nauce. |
|
Który język jest najpopularniejszy? Nadal najpopularniejszym językiem jest angielski, jednakże obserwujemy wzrost zainteresowania innymi językami tj.: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski , a także ostatnio język szwedzki. Wielu spośród kursantów TFLS jednocześnie uczęszczają na kursy języka angielskiego oraz inne obcego. |
|
|
Infolinia |
|
|
|