|
Menu |
|
|
|
Licytuj |
|
|
|
Opinie słuchaczy |
|
Z moich doświadczeń z TFLS, mogę powiedzieć, że nauczyciele tam uczący to profesjonaliści. Lekcje są naprawdę ciekawe - nie sposób się nudzić. Na początku nawet nie wiedziałem, że moja lektorka jest Polką - nie słyszałem ani jednego słowa po polsku od niej. Poza tym świetna biblioteka, dostęp do internetu, filmy angielskie, świetny kontakt z nauczycielami - mają jakieś specjalistyczne dyplomy dla nauczycieli oprócz ukończenia anglistyki plus dużo bezpłatnych konwersacji z nativami. Beno165 | | Uczęszczam do TFLS od 2 lat, jestem teraz na 8 semestrze i uważam że poziom w tej szkole jest bardzo dobry! Osobiście lubię tam chodzić... bo wiem że to jedna z lepszych szkół!! Lekcje są ciekawe i dobrze prowadzone! No i te dodatkowe, darmowe konwersacje z nativami! Iza20 | | Wysoki poziom, świetni lektorzy, nativi (Angelo is the best!), klimat, system oceniania, wymagania i metody nauczania bardzo mi się podobają. Polecam, jeżeli chcecie się na prawdę uczyć, a nie obijać. Irkamatus | | W TFLS uczę się od dwóch lat i wszystko o czym byłem zapewniany przy zapisie potwierdziło się. Dodatkowe, bezpłatne konwersacje z native speakers, korzystna cena kursów oraz miła i kompetentna obsługa stawiają TFLS na czele szkół językowych w Warszawie. Nathan | | TFLS to świetna szkoła, która posiada doskonale wyszkoloną i wykwalifikowaną kadrę. Jestem na kursie ogólnym i z ogromną przyjemnością będę dalej kontynuować naukę w TFLS! Lekcje są bardzo ciekawe, ponieważ nauczyciele potrafią zainteresować przedmiotem. To sprawia, że z zajęć wynosi się bardzo dużo i w szybkim tempie czyni się postępy. A nauka angielskiego staje się po prostu czystą przyjemnością! Poza tym lekcje w takiej szkole bardzo pomagają maturzystom, którzy potem są świetnie przygotowani do egzaminów na filologię angielską(poziom nauczania w TFLS) jest nie byle jaki ! Można więc śmiało powiedzieć, że szkoła ta jest jak najbardziej godna polecenia. Aneta |
|
|
|
Organizacja szkoleń |
|
ETAP I : PLANOWANIE SZKOLENIA
|
ANALIZA POTRZEB
|
Przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie rozmowy z przedstawicielem firmy i określany jest cel szkolenia oraz dokonywana jest wstępna analiza potrzeb klienta
|
TEST KWALIFIKACYJNY
|
Uczestnicy przystępują do testu kwalifikacyjnego w wersji on-line (100 punktów) na stronie www.tfls.com.pl lub w formie testu stacjonarnego (250 punktów).
|
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
|
Przeprowadzane są indywidualne rozmowy kwalifikacyjne z Metodykiem, mające na celu potwierdzenie poziomu oraz ustalenie potrzeb indywidualnych uczestników szkolenia
|
PODZIAŁ NA GRUPY
|
Na podstawie wyników testu oraz rozmów kwalifikacyjnych dokonywany jest podział na grupy
|
LEKCJA PRÓBNA
|
Odbywają się bezpłatne lekcje próbne, które mają na celu wstępne zapoznanie z proponowanymi lektorami, metodami nauczania, podręcznikami.
|
OPRACOWANIE PROGRAMU SZKOLENIA
|
Na podstawie informacji o potrzebach językowych uczestników szkolenia, Metodyk dobiera podręczniki oraz opracowuje ramowy program kursu. Następnie lektorzy opracowują szczegółowy rozkład materiału w swoich grupach.
|
ETAP II : MONITOROWANIE SZKOLENIA
|
MONITOROWANIE FREKWENCJI
|
W trakcie trwania szkolenia lektorzy zobowiązani są do prowadzenia list obecności oraz przygotowywania miesięcznych zestawień frekwencji.
|
KONTROLA EFEKTYWNOŚCI
|
W trakcie trwania kursów lektorzy zobowiązani są do sprawdzania postępów procesu nauczania na podstawie testów oraz egzaminów podsumowujących dany etap nauk: testy cząstkowe i semestralne, zestawienia słówek oraz zagadnień gramatycznych.
|
RAPORT SEMESTRALNY Z POSTĘPÓW
|
Na podstawie wyników testu semestralnego , frekwencji oraz zaangażowania poszczególnych kursantów w zajęcia, sporządzane są raporty semestralne, podsumowujące dany etap szkolenia, oraz weryfikujące jego efektywność.
|
KONTROLA JAKOŚCI
|
W trakcie trwania kursów prowadzone są regularnie ankiety mające na celu sprawdzenie jakości kursów, ogólnego poziomu zajęć, zaangażowania lektora, oraz zadowolenia uczestników.
Okresowo przeprowadzane są hospitacje zajęć.
Wyniki ankiet oraz hospitacji są podsumowywane i omawiane szczegółowo z lektorami.
|
ETAP III : PODSUMOWANIE SZKOLENIA
|
TEST KOŃCOWY
|
Na koniec szkolenia organizowany jest test końcowy przekrojowo sprawdzający wiedzę z zakresu materiału zrealizowanego podczas całości szkolenia.
|
RAPORT KOŃCOWY
|
Na podstawie wyników testów cząstkowych oraz testu końcowego , frekwencji oraz zaangażowania poszczególnych kursantów w zajęcia , sporządzane SA raporty dla poszczególnych uczestników, opisujące ich postępy, oraz poziom umiejętności.
|
RAPORT Z PRZEBIEGU SZKOLENIA
|
Sporządzane są także raporty końcowe, opisujące przebieg całości szkolenia, oraz weryfikujące jego efektywność.
|
ZAŚWIADCZENIA/CERTYFIKATY
|
Na podstawie wyników testów , frekwencji oraz zaangażowania poszczególnych kursantów w zajęcia , sporządzane są raporty semestralne oraz końcowe, opisujące przebieg szkolenia oraz weryfikujące jego efektywność.
Raport cząstkowy oraz końcowy stanowią podstawę do wystawienia certyfikatu oraz zaświadczenia MENiS
|
|
|
|
|
Referencje |
|
Jako aplikanci sądowi uczestniczyliśmy w dwusemestralnym kursie English for Law na poziomie upper intermediate zorganizowanym przez szkołę językową Testing & Foreign Language Services. Przedmiot tego kursu stanowiło specjalistyczne słownictwo z zakresu prawa karnego i cywilnego, a także zagadnień ustrojowych. Prowadzony był on przez lektora, którego cechował duży stopień profesjonalizmu i merytorycznego przygotowania do nauki prawniczego języka angielskiego. Kurs English for Law spełnił nasze oczekiwania i całym przekonaniem możemy polecić TFLS jako szkołę prowadzącą dobrze zorganizowane kursy językowe dla prawników. Marta Kożuchowska, Patrycja Mączyńska, Paweł Dudkiewicz, Marcin Polakowski | | Cenimy sobie wysoki profesjonalizm TFLS i liczymy na kontynuację współpracy wykorzystując coraz to nowsze możliwości, które oferuje nam TFLS wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszej firmy. Bogata oferta TFLS, zarówno pod względem merytorycznym jak i cenowym, jest dla nas optymalnym rozwiązaniem. Leszek Smęt, ORACLE Polska Sp. z o.o. | | Współpraca ze szkołą TFLS przez cały okres projektu układała się wzorcowo, a proces szkolenia zakończył się widoczną poprawą znajomości języka u osób biorących udział w projekcie, co potwierdza profesjonalizm firmy oraz jej pracowników. Renata Matuszewska, EMSUR Polska Sp. z o.o. | | Firma Pearson Education Polska reprezentująca najstarsze na świecie prywatne wydawnictwo publikujące materiały do nauki języka angielskiego – LONGMAN, pragnie wyrazić swoje największe uznanie dla współpracy ze Szkołą Języków Obcych TFLS - Testing and Foreign Language Services w Warszawie.
Szczególnie chcielibyśmy podkreślić wkład jaki doświadczeni lektorzy szkoły wnieśli do publikowanych przez nas materiałów, które obecnie wykorzystywane są przez uczniów na całym świecie. Nieocenione komentarze oraz udział w pilotowaniu przygotowywanych materiałów, których podjęli się pracownicy szkoły pozwoliły nam na wydanie najwyższej klasy podręczników i słowników. Artur Graboś, Pearson Education Polska | | Kursy dopasowane są do naszych potrzeb, a firma szybko reaguje na sugestie dopasowując się do naszych wymagań. Lektorzy posiadają wysokie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, a przede wszystkim są niezwykle sumienni i zawsze przygotowani do zajęć. Małgorzata Wiśniewska-Janus, HRK S.A. |
|
|
Aktualności |
|
2024-09-06
PRACA dla LEKTORÓW JĘZYKA ANGIELSKIEGO Zatrudnimy lektorów języka angielskiego do prowadzenia kursów grupowych oraz indywidualnych. Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie cv na adres biuro@tfls.com.pl. więcej |
|
2024-02-23
English NATIVE SPEAKERS needed! We are looking for native speakers of English to conduct classes at our school and in companies.
We offer attractive salary, interesting materials and cooperation with school which has been existing in Warsaw for 30 years.
If you are interested, please send your CV - biuro@tfls.com.pl . więcej |
|
|
Infolinia |
|
|
|