|
Kursy |
|
|
|
Aktualności |
|
2008-03-03
AKREDYTACJA MENiS Szkoła języków obcych TFLS otrzymała akredytację Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu. Spełniamy wymagania MENiS, które świadczą, że proponowane Państwu kursy są prowadzone rzetelnie, a nasz ośrodek jest wiarygodnym źródłem wiedzy. więcej |
|
2007-05-16
Zapisy na KURSY WAKACYJNE trwają! Kurs wakacyjny już od 229 zł. więcej |
|
|
|
Zachowanie asertywne a pozytywna prezentacja szkoły |
|
|
|
Ramowy program kursu |
|
Cel kursu
Pracujemy z ludźmi. Nie da się zaprzeczyć, że zwłaszcza w szkole językowej spotykamy się z niezliczoną liczbą osób o różnych osobowościach, na różnych stanowiskach i o różnych wymaganiach wobec naszej pracy i nas samych. Dodatkowo, jesteśmy zobowiązani do prezentowania szkoły w sposób pozytywny. Czy potrafimy pogodzić nasze potrzeby z wymogami pracy bez stresu i negatywnych emocji?
Zapraszamy do wspólnej pracy nad rozwijaniem umiejętności bycia asertywnym w miejscy pracy. Rezultatem szkolenia jest zwiększenie pewności siebie i wprowadzenie uczestników w proces doskonalenia profesjonalnego wizerunku w relacjach z klientami. Szkolenie modeluje techniki wywierania wpływu w kontaktach interpersonalnych.
Cel: Efektem szkolenia jest zwiększenie pewności siebie w kontaktach z ludźmi poprzez trening stanowczych (asertywnych).
Grupa docelowa: nauczyciele języków obcych, pracownicy administracyjni,
Metody pracy: gry interakcyjne, elementy wykładu
|
|
Liczba godzin: (1 godz. = 45min.)
|
30 godz. |
|
Intensywność zajęć: Terminy zajęć: |
1x3 godz. lub 1x6 godz. w tygodniu
pn-pt. godz. 12:00-15:00
Sob/niedz. godz. 14:00-17:00
|
|
|
|
|
|
|
Zakres tematyki/Syllabus Topics |
Spotkanie 1: Stanowczość (asertywność) jako alternatywa uległości i agresji
Istota adekwatnej pewności siebie
Spotkanie 2: Diagnoza zachowań (autotest)
Określenie modelu osobowości
Spotkanie 3: Rozpoznawanie manipulacji i radzenie sobie z nimi
Trenowanie umiejętności w zakresie:
- obrony własnych praw i terytorium psychologicznego
- wyrażania opinii, stawiania wniosków
- uczestniczenia i prowadzenia dyskusji
- stawiania i egzekwowania wymagań
- odmawiania i upominania się
- proszenia i dziękowania
- wyrażania i przyjmowania krytyki, pochwał i ocen
- kontrolowania i wyrażania uczuć
|
|
|
|
Spotkanie 4: Skuteczne promowanie dobrego wizerunku szkoły wobec klienta
Kreowanie pożądanego wizerunku personalnego
Spotkanie 5: Techniki wywierania wpływu
Możliwości samodoskonalenia - opracowanie planu indywidualnego treningu |
|
|
|
|
|
Słownik e-DICT |
|
|
|