TFLS

Sobota 21 grudnia 2024

O centrum

Kursy

Aktualności

2008-03-03

AKREDYTACJA MENiS
Szkoła języków obcych TFLS otrzymała akredytację Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu. Spełniamy wymagania MENiS, które świadczą, że proponowane Państwu kursy są prowadzone rzetelnie, a nasz ośrodek jest wiarygodnym źródłem wiedzy. więcej

2007-05-16

Zapisy na KURSY WAKACYJNE trwają!
Kurs wakacyjny już od 229 zł. więcej

Zachowanie asertywne a pozytywna prezentacja szkoły

Ramowy program kursu

Cel kursu

Pracujemy z ludźmi. Nie da się zaprzeczyć, że zwłaszcza w szkole językowej spotykamy się z niezliczoną liczbą osób o różnych osobowościach, na różnych stanowiskach i o różnych wymaganiach wobec naszej pracy i nas samych. Dodatkowo, jesteśmy zobowiązani do prezentowania szkoły w sposób pozytywny. Czy potrafimy pogodzić nasze potrzeby z wymogami pracy bez stresu i negatywnych emocji?
Zapraszamy do wspólnej pracy nad rozwijaniem umiejętności bycia asertywnym w miejscy pracy. Rezultatem szkolenia jest zwiększenie pewności siebie i wprowadzenie uczestników w proces doskonalenia profesjonalnego wizerunku w relacjach z klientami. Szkolenie modeluje techniki wywierania wpływu w kontaktach interpersonalnych.

Cel: Efektem szkolenia jest zwiększenie pewności siebie w kontaktach z ludźmi poprzez trening stanowczych (asertywnych).
Grupa docelowa: nauczyciele języków obcych, pracownicy administracyjni,
Metody pracy: gry interakcyjne, elementy wykładu

Liczba godzin:
(1 godz. = 45min.)

30 godz.

Intensywność zajęć:
 
 
Terminy zajęć:

1x3 godz. lub 1x6 godz. w tygodniu

pn-pt. godz. 12:00-15:00
Sob/niedz. godz. 14:00-17:00

Zobacz cennik
i rozkład zajęć
Zapytaj o kurs/
zarezerwuj kurs

Zakres tematyki/Syllabus Topics

Spotkanie 1: Stanowczość (asertywność) jako alternatywa uległości i agresji
Istota adekwatnej pewności siebie

Spotkanie 2: Diagnoza zachowań (autotest)
Określenie modelu osobowości

Spotkanie 3: Rozpoznawanie manipulacji i radzenie sobie z nimi
Trenowanie umiejętności w zakresie:

  • obrony własnych praw i terytorium psychologicznego
  • wyrażania opinii, stawiania wniosków
  • uczestniczenia i prowadzenia dyskusji
  • stawiania i egzekwowania wymagań
  • odmawiania i upominania się
  • proszenia i dziękowania
  • wyrażania i przyjmowania krytyki, pochwał i ocen
  • kontrolowania i wyrażania uczuć

Spotkanie 4: Skuteczne promowanie dobrego wizerunku szkoły wobec klienta
Kreowanie pożądanego wizerunku personalnego

Spotkanie 5: Techniki wywierania wpływu
Możliwości samodoskonalenia - opracowanie planu indywidualnego treningu

Centrum informacyjne

Lokalizacja

Słownik e-DICT

Wpisz słowo (wyrażenie) polskie lub angielskie

słowo:

Jakość potwierdzona certyfikatami

O centrum | Oferta szkoleniowa | Egzaminy dla lektorów | Cennik | Testy kompetencji | Metodyka | Kadra szkoleniowa | Zapisy / Zapytania | Biuro karier

BIURO: ul. Boduena 4, 00-011 Warszawa tel. 622 20 58, 622 20 59, 622 24 75, fax 622 20 58, 622 20 59.
© Prawa autorskie 2002-2006 TFLS. Wszelkie prawa zastrzeżone